Es realitzarà una publicació en la web de l’Observatori Contra l’Homofòbia a totes les persones que hagin participat en el Crowdfunding.
A l'Observatori Contra l'Homofòbia necessitem persones implicades amb la tasca de l'entitat que es comprometin a realitzar donacions anuals que ens ajudin a realitzar la nostra feina. Si ets donant, a més de tenir els mateixos drets que les persones associades, passaràs a formar part del cercle de donants de l'Observatori Contra l'Homofòbia que tindrà reunions periòdiques i treballarà per a aportar idees i sostenibilitat a l'entitat.

Nota: Aquesta recompensa s'entregarà al Centre LGTBI de Barcelona amb avís previ (Carrer Comte Borrell, 22 08015). En cas que no sigui possible realitzar-lo així, es valorarà l'opció de poder enviar mitjançant Correus a altres punts del territori.
Recorda que la teva donació solidària pot desgravar a Hisenda :)